LAMA mobile získala za svou kampaň ocenění EFFIE 2014

Virtuální operátor LAMA mobile byl za svou komunikační kampaň Lamluva, vytvořenou pro vstup na trh a charakteristickou mluvícími lamami, oceněn prestižní stříbrnou EFFIE 2014. Ta byla slavnostně předána 5. listopadu v Kině Lucerna. Ve středu 5. listopadu 2014 proběhlo již 18. slavnostní předávání cen za efektivitu v reklamě EFFIE, které jsou považovány za jedno z […]

Virtuální operátor LAMA mobile byl za svou komunikační kampaň Lamluva, vytvořenou pro vstup na trh a charakteristickou mluvícími lamami, oceněn prestižní stříbrnou EFFIE 2014. Ta byla slavnostně předána 5. listopadu v Kině Lucerna.

Ve středu 5. listopadu 2014 proběhlo již 18. slavnostní předávání cen za efektivitu v reklamě EFFIE, které jsou považovány za jedno z nejprestižnějších ocenění v oblasti komerčních komunikací. LAMA mobile si odnesla cenu za 2. místo v kategorii Ostatní služby. Kampaň byla vytvořena pro vstup na trh na podzim 2013 ve spolupráci s agenturou Leo Burnett Advertising, režie televizního spotu se ujalo režisérské duo MODS. Lamy zde prezentovaly produktovou nabídku LAMA mobile a další benefity produktu v netradičním pojetí. Důraz byl kladen na lidovost a veselost mobilního operátora.

Kampaň běžela od 15. 11. 2013 v televizi, na internetu i v tisku. Součástí komunikace byly i OOH plochy, například velká plachta na frekventované ulici 5. května v Praze.

Do sedmi kategorií osmnáctého ročníku bylo reklamními agenturami přihlášeno 68 kampaní, které běžely v období od ledna 2013 do června 2014. Odborná porota do finále vybrala 30 z nich. LAMA mobile se svou komunikační kampaní Lamluva soutěžila v kategorii Ostatní služby spolu s pěti konkurenty. „Ocenění je pro nás třešničkou na dortu, který představují naši spokojení zákazníci a velice dobrá znalost značky a její pozitivní vnímání,“ říká manažerka marketingové komunikace a značky LAMA mobile, Veronika Kliská.

Mohlo by Vás zajímat:  LAMA mobile spouští nový web

Virtuální operátor LAMA mobile je součástí holdingu LAMA ENERGY GROUP (LEG), jenž zákazníkům nabízí plyn a elektřinu společnosti LAMA energy. Ta těží plyn a ropu na jižní Moravě prostřednictvím firmy LAMA GAS & OIL a dvě třetiny svých tržeb generuje díky obchodování s ropnými produkty v Kanadě. LEG má i vlastní výrobní kapacitu v podobě Teplárny Otrokovice, kde se kogeneračně vyrábí teplo a elektřina. Celkové tržby LEG na obou kontinentech za rok 2013 činí 15,9 miliardy Kč.