Přijmeme posily zákaznického centra

Hledáme pracovníka, který udělá vždy maximum pro podporu stávajících nebo nových zákazníků. Právě to bude jeho hlavní poslání. Očekáváme proto příjemné vystupování a efektivní obsluhu zákazníků při zodpovídání dotazů či řešení technických potíží – a to zejména telefonicky, případně e-mailem.

Podle Vašich schopností a preferencí pak část práce bude spočívat v administrativě / nebo vzdálené technické podpoře zákazníků. Dokonalá znalost našich FAYN produktů, podmínek služeb a postupů je základem práce na dané pozici. Při výběru uchazečů oceníme zejména vstřícnost, samostatnost, spolehlivost, schopnost logického uvažování a ochotu pomáhat týmu. Za obětavé nasazení vašich schopností pro naše zákazníky nabízíme práci v neformálním prostředí v Brně Holáskách, firemní benefity v podobě telekomunikačních služeb a odpovídající odměnu.

Vypisujeme pozici jak pro brigádníky, tak pro hlavní pracovní poměr. Inklinací k administrativě, nebo technickému poradenství, lze následně docílit mírné specializace v rámci dané pozice.

Náplní práce je především:

  • poskytování informací zákazníkům (telefonem, e-mailem)
  • pomoc s řešením situací zákazníků (pomoc s nastavením služby, objednávkou, vyúčtováním atp.)
  • předávání situací dalším členům týmu a společné řešení
  • správa informací v interních informačních systémech firmy, administrativa dokumentů
  • případně pomoc s konfigurací koncových zařízení zákazníků vzdálenou formou (navedení ke správnému nastavení mobilního telefonu, konfigurace VoIP telefonů či klientů, diagnostika problém na síti zákazníka atp.)
  • a vše ostatní vedoucí ke spokojenosti klientů společnosti FAYN 

 

Proč bychom měli přijmout právě Vás nám napište spolu se životopisem na adresu kariera@fayn.cz. Těšíme se na Vás!

Mohlo by Vás zajímat:  Pomoc s nastavením telefonu