Kaktus má už 76 tisíc zákazníků, chystá kampaň a soutěž

Celkem 70 % kaktusáků používá data
Pro SIM aktivované od 1. června bude nově Facebook zdarma s datovým balíčkem
Stávající zákazníci mají FCB zadarmo i bez balíčku napořád
FB odbavil požadavky 28 806 zákazníků, nově bude i web chat
Nová kampaň s populárními youtubery a soutěžemi o ceny

Kaktus už má 76 000 zákazníků, přičemž 70 % z nich používá data a 60 % Facebok zdarma. Prvního června končí časově omezená promo akce na fejsbůček zdarma. Zákazníci, kteří si SIM aktivují až po 31. květnu, budou mít data na Facebook zadarmo s aktivním datovým balíčkem, pro stávající kaktusáky se nic nemění.  Nově Kaktus připravuje soutěž o zajímavé ceny, web chat a kampaň s Youtubery a hashtagem #boduju.

Už teď klienti nejčastěji aktivují právě datové balíčky (55 %), pak ty s volnými minutami (26 %), v závěsu se drží SMS (19 %). U datových balíčků se z 65% kupují samoobnovující, které není třeba obnovovat, tudíž nevyčerpaná data nemohou propadnout.

Kaktusáci si oblíbili aplikaci na správu svého účtu. Ta nyní eviduje přes 27 700 stažení, 80 % ze všech transakcí se týká administrace balíčků. Operátor za první čtyři měsíce tohoto roku odbavil téměř 29 tisíc dotazů na FB. Protože některým zákazníkům chyběl klasický chat, brzy přibude web chat jako další komunikační kanál.

Od 31. 5. do 14. 6. bude probíhat nová pichlavá kampaň Kaktusu ve spolupráci s populárními českými youtubery. Patří mezi ně i Jirka Král, Johnny Valda nebo MadBrosChannel. Youtubeři budou propojeni hastagem #boduju, každý si ale může zadané téma Strasti balení zpracovat úplně po svém. Ostatní kaktusáci pak mohou soutěžit o zajímavé ceny – připraveny jsou HTC Desire 816 se SIM a kreditem pět tisíc, telefon HTC Desire 816 nebo selfie tyč.

Mohlo by Vás zajímat:  Electronic Beats Festival opět v Praze

Víc o soutěži se všichni dozví na www.fb.com/kaktus už 31. května.

Yooutubeři svým počinem plynule odstartují další kreslenou kaktusí kampaň z pera Saatchi & Saatchi. Ta vznikla na základě zážitků posbíraných od teenagerů v rámci ankety, kterou pro „bodlinu“ připravil PerfectCrowd.

Více informací na www.mujkaktus.cz.