Nadační projekt změnil svou tvář a našel nové způsoby, jak oslovit mladé lidi

SmartUp je nový projekt Nadace O2, který odstartoval letos v květnu. Mladé lidi do 26 let nabádá, aby se nebáli přihlásit svůj nápad s cílem zlepšit něco v jejich okolí. Program jim kromě finanční podpory nabízí také rozvoj dovedností díky řadě vzdělávacích kurzů.

Koncept kampaně má na svědomí tým Nydrle+Semelak, inhousová reklamní agentura O2. Nezůstali jen u tradičních bannerů a inzercí, ale na pomoc si pozvali hvězdy českého Youtube. V sérii videí pro SmartuUp spojili dva přední české Youtubery, drzého Stejka a něžnou Shopaholic Nicole. Ti projekt postupně představili svým fanouškům a pak společně s nimi vymýšleli nápady, které by stálo za to přihlásit. Kampaň s Youtubery běžela současně i na Facebooku a dosáhla přes 400 tisíc zhlédnutí.

„Od začátku nám bylo jasné, že především výběr médií bude klíčový. Naší cílovou skupinu, tedy mladé od 15 do 26 let, není jednoduché zasáhnout. Jedná se o náročné publikum, které moc neřeší klasické reklamní formáty a hledá autentický obsah,“ říká Jáchym Jakeš, Idea Director Nydrle+Semelak.

Kampaň je inspirovaná počítačovou grafikou a on-line světem. V sérii vizuálů vystupují reální ambasadoři projektu. „Zkombinovali jsme reálné postavy s renderovanými prvky a inspiraci jsme hledali především ve světě počítačových her, kterými mladí tráví hodně času. Vznikl tak koncept, ve kterém je inspirujeme, aby dali dohromady vlastní věc. Aby kreativitu, kterou denně předvádí na Facebooku, blozích nebo diskuzích, soustředili do reálného projektu,“ říká Jiří Chorouš, Senior Art Director Nydrle+Semelak.

To, že se netradiční kampaní podařilo mladé lidi zasáhnout, potvrzuje i počet zaslaných přihlášek. „Do první vlny programu SmartUp mladí lidé přihlásili celkem 103 projektů. Přihlášky budou nyní hodnotit regionální odborné komise složené ze zástupců neziskových organizací, samotných mladých a zaměstnanců O2. Autoři vybraných projektů budou zařazeni do vzdělávacího kurzu, který se bude konat v polovině září. Ti, kteří svůj projekt ještě rozmýšlí, ho budou moci přihlásit od poloviny srpna,“ popisuje Jitka Heřmanová, ředitelka Nadace O2 .

Mohlo by Vás zajímat:  Internet od O2 již od 300 Kč měsíčně
Starší příspěvky:
Léto s magentovým LTE+

Nejrychlejší data jsou už dostupná na českých přehradách a hlavních silnicích V červnu pokryto dalších 124 měst a obcí LTE Truck...

Zavřít
I

Inzerce Psů I mms2.o2.com