Nejoblíbenější letní destinací zákazníků O2 se stalo #Velkocesko

Všichni zákazníci O2 mohou letos v létě na dovolené volat za ceny jako doma. O2 svou nabídkou zbořilo hranice a z Evropy se díky tomu stalo #Velkocesko.

#Velkocesko se stalo také hlavním motivem právě spuštěné letní online kampaně O2, jejímž ústředním tématem je objevování českých prvků napříč #Velkočeskem. „Hlavní postavou kampaně je Jakub Mitas, tvůrce internetového pořadu Swajp, který o prázdninách postupně procestuje sedm velkočeských metropolí, jako jsou například Barcelouny, Kokořím a nebo Splitoměřice, v nichž bude hledat prvky odkazující nějakým způsobem na naši mateřskou Českou republiku. Ty následně natočí na video, o které se s ostatními uživateli podělí na webuwww.o2.cz/velkocesko,“ popisuje Jiří Caudr, ředitel pro online v O2. Obdobným způsobem se do kampaně zapojí také sedm bloggerů a vloggerů. Ti budou publikovat obsah z navštívených měst na svých kanálech.

Komunikační koncept vytvořil interní kreativní tým O2 spolu s agenturou Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group. „Klíčové pro nás bylo zaujmout ty nejlepší české bloggery a vloggery zaměřené na různé tematické oblasti. Spolupráci jsme od počátku nastavili hodně volně, do ničeho je nenutíme a ani je nesvazujeme zbytečnými omezeními. I díky tomu byla ze strany oslovených tvůrců obsahu velmi dobrá odezva a 90 % vytipovaných bloggerů spolupráci nadšeně přijalo,“ říká Kristina Pokorná z agentury Inspiro.

Cestovatelem po #Velkočesku se může stát každý

Zároveň s online kampaní startuje také soutěž na Instagramu. Každý, kdo se při své zahraniční cestě vyfotí s gestem „V“ a bude fotku s hashtagem #Velkocesko sdílet přes Instagram, bude automaticky zařazen do soutěže. Porota pak ve třech kolech v období od 7. července do 31. srpna vybírá nejoriginálnější fotku a jejího autora odmění LTE telefonem Huawei P8 lite a dvěma zpátečními jízdenkami od Eurolines. Prvních třicet soutěžících v každém kole získá jako bonus vytištěnou soutěžní fotografii v Polaroid stylu.

Mohlo by Vás zajímat:  S novou předplacenou O2 kartou lze nyní volat kdykoli jen za korunu za minutu

Velkocesko

Starší příspěvky:
Nadační projekt změnil svou tvář a našel nové způsoby, jak oslovit mladé lidi

SmartUp je nový projekt Nadace O2, který odstartoval letos v květnu. Mladé lidi do 26 let nabádá, aby se nebáli...

Zavřít
I

Inzerce Psů I mms2.o2.com