O2 zahajuje spolupráci s vitruálním operátorem OpenCall

Virtuální operátor OpenCall začne od 1. července spolupracovat se společností O2. „Naše služby zaznamenají výrazné zlepšení, zatímco ceny pro naše zákazníky udržíme na stejné úrovni. Vylepšení pokrytí a datových služeb bylo dlouhodobým cílem již od začátku naší činnosti v roce 2013,“ uvedl Vincent Charollais, CEO společnosti DH Telecom, která provozuje OpenCall.

„Našim cílem na poli virtuálních operátorů je spolupracovat se silnými hráči na trhu, kteří poskytují kvalitní zákaznickou péči. Spolupráce s OpenCall do této strategie jednoznačně zapadá, protože se jedná o jedničku na trhu virtuálních operátorů poskytujících služby cizincům žijícím v České republice,“ říká Kateřina Pospíšilová, ředitelka pro strategii a regulaci v O2.

Zákazníci OpenCall budou moct telefonovat a přenášet data všude tam, kde má O2 pokrytí. K tomu bude potřeba výměna stávající SIM karty, a to bez nutnosti měnit telefonní číslo. Výměna bude probíhat na všech prodejnách O2, zákazníkům bude z původní SIM karty také převeden jejich kredit. Využívat výhody lepšího pokrytí a datových služeb bude možné ihned po výměně SIM karty.

Díky spolupráci s O2 se rozšíří a zjednoduší například možnosti dobíjení kreditu. Zákazníci budou moct i nadále využívat možnosti dobíjení online a k tomu nově všechna dobíjecí místa, která slouží zákazníkům O2, například terminály Sazka, které jsou dostupné v mnoha obchodech a novinových stáncích.

OpenCall začne nově nabízet měsíční datové balíčky o velikosti až 3 GB, což je trojnásobek doposud nabízeného datového objemu. Zákazníci OpenCall již navíc nebudou muset manuálně konfigurovat APN svého telefonu, aby mohli využívat datové služby. Zároveň bude OpenCall nadále udržovat jedny z nejnižších cen mezinárodních hovorů za minutu. OpenCall nabízí nízké ceny volání nejen v rámci České republiky, a to ve výši 1 Kč za minutu, ale také nízké ceny hovorů do sousedních států – Rakouska, Německa, Polska a Slovenska ve výši 1,80 Kč za minutu.

Mohlo by Vás zajímat:  O2 zvyšuje objemy mobilních dat ve svých tarifech. Novým i stávajícím zákazníkům

Zákaznický servis bude i nadále poskytován v mnoha jazycích včetně anglického, českého, německého, francouzského, ruského, ukrajinského, bulharského a vietnamského, díky čemuž je služba ideální pro cizince pracující v České republice, kteří se nechtějí vázat dlouhodobou smlouvou o poskytování služeb.

OpenCall zahájil svoji činnost v září 2013 a doposud prodal 130 000 SIM karet.