V DEVÁTÉM ROČNÍKU T-MOBILE ROZJEZDŮ REKORDNÍCH 579 PROJEKTŮ

  • Nejvíce přihlášek z Prahy a jižní Moravy
  • Velký podíl ekologických nápadů
  • Bezplatné semináře pro začínající podnikatele od 26. března 

Skoro šest stovek nápadů přihlásili začínající podnikatelé do devátého ročníku projektu T-Mobile Rozjezdy. Již tradičně má nejvíce zástupců hlavní město, kde bude soutěžit 137 projektů, dále jižní Morava (68) a střední Čechy (64). Letos chtějí soutěžící, nejčastěji mezi 25 a 34 lety, podnikat v designu, aktivitách a produktech pro volný čas, před porotu půjde i hodně technických nápadů, aplikací i inovativních využití dronů nebo IoT. Během března a dubna rozhodnou odborné poroty o těch nejlepších projektech v regionálních kolech. Jména dvou celostátních vítězů se dozvíme 30. května.

V devátém ročníku T-Mobile Rozjezdů se utká o celou pětinu začínajících podnikatelů více než v roce předchozím. Skoro polovina (46 %) přihlášených podnikatelů spadá do věkové kategorie 25–34 let. „Mezi přihláškami nás překvapilo množství nápadů inspirovaných cirkulární ekonomikou,“ poodkrývá projekty Eva Karasová, CSR manažerka společnosti T-Mobile. „Objevilo se hned několik bezobalových obchodů, ekologické ubrousky, brčka, unikátní balení medu, květinové a bylinkové farmy nebo třeba opakovaně použitelné balíky.“ 

Nyní jsou na řadě jednotlivá krajská kola soutěže. Poroty složené z odborníků, úspěšných podnikatelů a investorů, jako jsou například Margareta Křížová nebo Martin Korman, hodnotí nejen neotřelé nápady, ale i úspěšnou realizaci podnikatelského záměru. Na seminářích, které proběhnou mezi 26. březnem a 17. dubnem (seznam s daty a městy k dispozici zde), mají zároveň stovky začínajících podnikatelů možnost získat poradenství v oblasti financí nebo marketingu. Semináře jsou otevřené všem zájemcům o podnikání. Stačí se přihlásit na webu www.rozjezdy.cz

V soutěži si 42 regionálních vítězů rozdělí ceny v celkové hodnotě téměř 3,5 milionu Kč. Zahrnují finance na rozjezd, balíčky služeb a věcných cen potřebných pro podnikání. Z regionálních vítězů vzejdou dva celostátní vítězové – jednoho zvolí porota a druhého veřejnost. Letos získá absolutní vítěz ceny v celkové hodnotě 716 524 Kč, které zahrnují finanční dar od T-Mobile ve výši 250 tisíc Kč, kreativní návrh reklamní kampaně, poradenství a věcné ceny od partnerů soutěže. Výsledky budou vyhlášeny 30. května. 

Doporučujeme fitnes pomůcku Boxovací Míček, bavte se i při sportu. Máme pro Vás i zkratku na mms2.o2.com, tam si vyberete svou MMS coby dup.

Starší příspěvky:
Novým HR ředitelem O2 je Pavel Milec

Divizi Lidské zdroje v O2 vede Pavel Milec, který ve společnosti doposud působil jako ředitel pro call centra. Zároveň se...

Zavřít