O2 spouští kampaň na podporu televize O2 TV. Představí oblíbené funkce i obsah.

Operátor O2 pokračuje i nadále v kampani na podporu balíčků O2 Spolu, od 8. července ovšem mění kreativu. Nově se zaměří na komunikaci digitální televize O2 TV a unikátních funkcí a obsahu, které televize nabízí.

Spuštění kampaně předcházel kvantitativní výzkum mezi televizními diváky (zákazníky placených i neplacených televizí) ve věku 27 – 60 let. „Více než dvě třetiny respondentů považují za největší přednost placené televize možnost přeskakovat program a vracet se několik dní v čase. Sportovní fanoušci zase kvitují, že si mohou vybírat mezi souběžně hranými zápasy,“ vysvětluje Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb, a dodává: “ V kampani jsme se právě proto zaměřili na ukázky funkcí, které naše televize nabízí a díky kterým dokáže přinést svým divákům více zábavy i sportu.“

Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách. V televizi budou vysílány 30vteřinové spoty na kanálech Prima Group. Propracovaná on-line kampaň stojí na videích a velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou.

.
Mohlo by Vás zajímat:  O2 TV jako jediná kabelová televize v Česku přináší zápasy Premier League

Doporučujeme fitnes pomůcku Boxovací Míček, bavte se i při sportu. Máme pro Vás i zkratku na mms2.o2.com, tam si vyberete svou MMS coby dup.

Starší příspěvky:
O2 spouští kampaň na podporu televize O2 TV. Představí oblíbené funkce i obsah.

Operátor O2 pokračuje i nadále v kampani na podporu balíčků O2 Spolu, od 8. července ovšem mění kreativu. Nově se...

Zavřít