O2 spouští kampaň na podporu televize O2 TV. Představí oblíbené funkce i obsah.

Operátor O2 pokračuje i nadále v kampani na podporu balíčků O2 Spolu, od 8. července ovšem mění kreativu. Nově se zaměří na komunikaci digitální televize O2 TV a unikátních funkcí a obsahu, které televize nabízí.

Spuštění kampaně předcházel kvantitativní výzkum mezi televizními diváky (zákazníky placených i neplacených televizí) ve věku 27 – 60 let. „Více než dvě třetiny respondentů považují za největší přednost placené televize možnost přeskakovat program a vracet se několik dní v čase. Sportovní fanoušci zase kvitují, že si mohou vybírat mezi souběžně hranými zápasy,“ vysvětluje Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb, a dodává: “ V kampani jsme se právě proto zaměřili na ukázky funkcí, které naše televize nabízí a díky kterým dokáže přinést svým divákům více zábavy i sportu.“

Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách. V televizi budou vysílány 30vteřinové spoty na kanálech Prima Group. Propracovaná on-line kampaň stojí na videích a velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou.

.
  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative leader, copywriter: Ondřej Klíma
  • Art Direction: Milan Vagač
  • Režie: Matěj Šámal
  • TV Produkce: Armada Films
  • Postprodukce: R.U.R.
  • Vedení kampaně: Dagmar Mikšíková, Lucie Vestfálová, Michaela Pechmanová (Oliver Agency)
Mohlo by Vás zajímat:  Datové schránky doručí 10 miliónů zpráv

Doporučujeme fitnes pomůcku Boxovací Míček, bavte se i při sportu. Máme pro Vás i zkratku na mms2.o2.com, tam si vyberete svou MMS coby dup.

Starší příspěvky:
VYRAZTE NA DOVOLENOU V PRAVOU CHVÍLI A BEZ STRESU

Určitě to znáte taky - je sobota ráno, kufry sbaleny, všichni členové rodiny se těší a jen co vyjedete na...

Zavřít